Arkadia - królowa RPG


Jeśli lubisz czytać książki, a Twoja wyobraźnia przemawia do Ciebie lepiej niż filmowe efekty specjalne, to poczujesz się tam jak ryba w wodzie.

W 1997 roku powstał polski tekstowy MUD oparty o świat Wiedźmina i Warhammera.
Zaczynał od kilkuset lokacji, ale teraz są setki tysięcy. W 2020 wciąż się rozwija.

dla:interfejsrozumienie światazadowolenie z grygrafika
początkującego
po 10 godzinach gry
po dwóch tygodniach
po dwóch miesiącach
-skala do 6 ,
-dlaczego grafika poszła w górę? bo to się zaczyna widzieć!
-dlaczego rozumienia świata stanęło na 5? nieliczni wiedzą wszystko o arkadii... pięć to i tak ocena bardzo optymistyczna ;-) i odnosi się tylko do rozumienia, nie zaś wiedzy.

Możesz dołączyć do wielu gildii minn. kupców, piratów, krasnoludów lub elfów.
Możesz być doskonałym wojownikiem w wybranej broni, umiejętnie używać tarczy lub wytrącać broń z dystansu. Bić moby by rozwijać postać, lecz także brać udział w grupowych wyprawach, gdzie nawet największe osiłki wśród graczy same nie podołąją.

Ale nie tylko - w poważaniu jest znajomość języków krasnoludzkich, ogrzych i innych.
A zioła i ich możliwości leczące?
Dziesiątki zadań logicznych - nie, nie - nie w stylu idź i zabij. Nagłowisz się przy tym niemało. A przy okazji okolicę poznasz lepiej.

Tym światem się oddycha. I nikt tam nie widzi bitów, liter, czy map. Po pewnym czasie widzisz wszystko dookoła.
Kiedyś był to czysty tekst. Teraz możesz oprogramować sobie klienta lub skorzystać z nowoczesnego, dostępnego na oficlalce:

arkadia.rpg.pl

Myślisz, że łątwo dołączyć do gildii? Spróbuj! Ha. Przy okazji - pamiętaj, nie wiesz, kto siedzi po drugiej stronie. A tu łatwiej o przyjaźnie niż w graficznych RPGach.

obecny klient Arki


fragment walki w programie Mudlet